Sunday, August 2, 2009

SEKITAR MAJLIS PERASMIAN MESYUARAT PERWAKILAN PEMUDA UMNO SEPANGGAR DAN PELANCARAN PROGRAM ANAK MERDEKA 09
















12 comments:

  1. hidup PEMUDA.... Pemuda UMNO pendokong 1 Malaysia... Tahniah Jo...

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH...hiasan pentas saja pun sudah menampakkan betapa HEBATnya Persidangan ini...:)

    ReplyDelete
  3. Meksipun terlambat mengucapkan selamat bersidang serta tidak menghadiri majlis persidangan pemuda namun saya sempat menyaksikan gambar-gambar dalam blog ni, tahniah.

    ReplyDelete
  4. terima kasih atas komen Pemuda UMNO Ranau, Ridawan, NONG, dan Zakaria.

    Ada masa nanti saya akan muatkan isi ucapan saya pada hari tu. Harap mesej dlm ucapan tu dpt dipanjangkan dlm blog ni untuk pembaca.

    ReplyDelete
  5. Tahniah! ini menunjukan komitment pemuda.

    ReplyDelete
  6. asslmkm kp,
    Tahniah! mungkin saya agak ketinggalan utk melayari laman web pemuda sepanggar.Di zaman siber ini,kp telah membuat pendekatan terbaik dgn adanya laman web ini.Tapi alangkah baiknya jika umno bahagian sepanggar juga mumpunyai inisiatif yang sama utk memudahkan ahli mengikuti perkembangan semasa umno Bahagian dn menyampaikan pandangan dgn hanya nya melayari laman web tersebut. memandangkan KB kita terlalu sibuk dgn urusan 'SMS' bukan lah cara terbaik seperti yg dilaungkan kerana ada juga 'SMS' yg tk berbalas. Atau mungkinkah saya yg ketinggalan tdk mengetahui tentang kewujudan laman web umno Bahagian. Mohon jasa baik Kp utk memuatkan alamat web Umno Bahagian Sepanggar kiranya ada.

    ReplyDelete
  7. Wkumsalam saudara 'Anonymous',

    Saya difahamkan Biro Penerangan UMNO Bahagian Sepanggar sedang merancang laman web UMNO Bahagian yang akan dilancarkan sedikit masa lagi.

    Saya akan turut menguar-uarkan alamat web page tersebut dalam blog saya ini apabila ia siap untuk dilayari.

    Saya berpendapat bahawa yang paling penting dalam perkara ni ialah 'komunikasi' antara pemimpin dan masyarakat, antara penjual dan pelanggan dan antara individu dan individu. Perlu ada perhubungan dua hala, dan hubungan yang bertindak balas(ada respon). Tidak kira ianya menggunakan web page, bahan bercetak, blog, sms, facebook, twitter, friendster dan sebagainya.

    Yang penting dengan wujudnya laman web atau blog dan pelbagai medium tersebut dapat membuka ruang kepada rakyat menyuarakan masalah dan meluahkan pandangan dan pendapat untuk memperbaiki mutu perkhidmatan para pemimpin.

    Terima kasih atas komitmen pelayar internet seperti saudara.

    MJ

    ReplyDelete
  8. asslmkm saudara,

    Apa pandangan saudara tentang orang yang bukan ahli UMNO memegang jawatan lantikan dlm UMNO bahagian sepanggar.

    ReplyDelete
  9. salam,

    Ahli ada dua kategori; Pertama, telah tersenarai sebagai ahli, kedua, telah mengisi borang keahlian dan diterima oleh cawangan yg disertai tetapi proses di bahagian keahlian dan sistem maklumat UMNO pusat belum selesai. Wallahualam.

    mj

    ReplyDelete
  10. Tahniah joh...semoga berjaya dan seterusnya jadi calon BN di Parlimen Sepanggar..hehehehehe.

    ReplyDelete
  11. aslmkm saudara,
    ingin tahu adakah email add mojowid@gmail.com masih aktif ataupun sebaliknya.

    ReplyDelete