Monday, November 24, 2008

BARISAN AHLI JAWATNKUASA PEMUDA UMNO SEPANGGAR 2008-2011

(Gambar semasa Majlis Perasmian Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Sepanggar 2006 dan Majlis Pelancaran Putera UMNO Bahagian Sepanggar yang telah disempurnakan oleh Ybga. Dato' Hj. Abd. Rahman Datuk Dahlan, Setiausaha Pemuda UMNO Malaysia)

Asslamualaikum dan salam sejahtera.

Terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kepada semua barisan jawatankuasa yang telah terpilih dalam pemilihan Pemuda UMNO Bahagian Seanggar pada 12hb Oktober 2008 lalu.

Terima kasih juga saya ucapakan kepada salah seorang perwakilan pemuda dari Cawangan Kg. Darau yang telah menghantar komen ke artikel pertama saya dalam blog ini. Tetapi malangnya beliau tidak mencatatkan namanya dalam komen tersebut, hanya tercatat sebagai 'anonymous' sahaja.

Dalam komen tersebut, beliau harapa disenaraikan nama Ahli Jawatan Kuasa baru Pemuda UMNO Sepanggar untuk memudahkan para ahli merujuk barisan baru tersebut.

Bukan saya tidak mahu mencatatkan dalam blog kpsepanggar ni, tapi saya bercadang mahu menerbitkan artikel tersebut bersama gambar terbaru jawatankuasa tersebut. Namun sehingga kini belum sempat mendapatkan gambar lengkap. Masih ada perkara yang perlu saya pertimbangkan untuk melengkapkan barisan jawatankuasa tersebut terutamanya berkaitan dengan jawatan lantikan.

Walaubagaimanapun rasanya tidak salah kalau saya catatkan sahaja di sini nama AJK baru dengan gambar barisan AJK lama. Lagipun kebanyakan barisan AJK lama masih lagi mengekalkan jawatan mereka. Cuma beberapa orang sahaja AJK yang baru yang menggantikan AJK yang telah melebihi usia 40 tahun ke atas.

Saya mengambil kesemepatan merakamkan khidmat bakti dan dedikasi AJK-AJK lama seperti Asri Abd Mali(Bendahari), Derasin Hj Supang(Setiausaha), Ludin Edin(K. Penerangan), Mahmor Hj. Salleh, Zainuddin Puddin dan Jester@Jefri.

BARISAN AJK PEMUDA UMNO BAHAGIAN SEPANGGAR

Ketua Pemuda:
MOHD JOH HJ. WID

Naib Ketua Pemuda:
MOHD RAZALI MOHD RAZI

AJK:
  1. HAINIE ABD. MUIN
  2. ARSHAD HJ. MENTAMIN
  3. HAMID TAUJI
  4. ROHAN SAPRI
  5. RAHMAT RASHID
  6. HARADIN TOTUH
  7. MATNUL MADHALTAR
  8. AMINUDIN JAAFAR
  9. MATLAN HJ. TAMAN
  10. LASSIM JANI
  11. MOHD JAIDI LANGGANI
  12. MUTALID SALLEH
  13. SYAIFUL AZLANY PUDDIN
  14. ALIUDIN MAHDAR
  15. YAHYA MAINI

2 comments:

  1. a'kum, sila perbetulkan ejaan dan nama penuh cth mutalid salleh sedangkan nama penuh ialah Abdul Mutalib bin Salleh. jangan memandang remeh bersikap profesional supaya orang lain menghormati kita.

    ReplyDelete
  2. sikit punya hal bah tu bro

    ReplyDelete