Tuesday, November 25, 2008

SOAL SELIDIK


Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera.

Apa khabar saudara pembaca sekalian?

Saya harap saudara sihat di samping keluarga dan lancar menjalankan tugasan harian.

Di sudut sebelah kanan artikel ini saya muatkan beberapa soal selidik untuk mendapatkan respon dari saudara pembaca sekalian.

Jawapan-jawapan yang saudara berikan akan dapat memberi gambaran kepada saya untuk menentkan program dan aktiviti yang sesuai dengan aspirasi generasi muda dan khususnya ahli pemuda UMNO di bahagian ini. Penyesuaian program dan kehendak golongan sasar amat perlu bagi memastikan program yang dilaksanakan tidak tersasar dari matlamat sebenar.

Saya mohon kerjasama pembaca sekalian untuk memberikan undian terhadap soal selidik tersebut.

"ANDA ADALAH PENENTU"

MJ

4 comments:

  1. teruskan usaha dalam memastikan belia dan beliawanis akan terus menyokong perjuangan UMNO dan Barisan Nasional. krn, hnya dgn perjuangan UMNO shj kita dpt bantu orng bumiputera dan rakyat malaysia amnya. sentiasalah dekati golongan muda/grass root, krn mrk inilah penentu masa depan negara ini.

    'To Acquire Knowledge One Has To Study, BUT, To Acquire Wisdom On Has To Observe'....

    'A Good Listener Is A Good Speaker, AND, A Good Speaker Is A Good Leader'....


    PENERAJU ASPIRASI MUTLAK...
    Wassalam.
    AwanG

    ReplyDelete
  2. Salam tuan...

    Kalau mengikut pemerhatian ikhlas saya...kelihatan nya jawankuasa Pemuda di peringkat cawangan masih lemah dari segi pentadbiran dan pengurusan termasuk lah dari segi pengurusan mesyuarat, perancangan dan pengendalian aktiviti, pengucapan awam dan beberapa aspek lagi....Untuk itu saya mencadangkan agar kursus pentadbiran dan pengurusan di beri sekurang-kurangnya kepada Ketua Pemuda dan Setiausaha peringkat cawangan.

    Tapi dong pan kau lupo..sebahagian kau ampun ajk Pemuda Bahagian pun perlu di bagi kursus yang bersesuaian dengan fungsi tugas mereka, agar mereka dapat melaksanakan pertugasan dengan penuh keyakinan.

    ikhlas

    Busmin Haji Brahim

    ReplyDelete
  3. Terima kasih saudara AwanG dan Busmin.

    Saya akan beri perhatian saranan saudara. Saya harap apa yg diterapkan akan jadi amalan utk perbaiki kekurangan.

    "perfect by practice"

    ReplyDelete
  4. Salam kepada KP Sepanggar.

    Memperkasakan pemuda sepanggar terhadap beberapa isu sekeliling amat penting dalam memastikan mereka turut serta 'Memikir serta Mencari Jalan' untuk bersama-sama menyelesaikan masalah terbabit.
    Disamping memperkasakan pendidikan dalam kalangan pemuda & latihan amat penting untuk memastikan mereka juga menjadi pelapis kepada kepimpinan bahagian di masa depan.
    Memandangkan mereka adalah rata-rata muka baharu jadi satu latihan jangka masa panjang diperlukan bagi mereka bersedia memegang tampuk pimpinan sepanggar.

    ReplyDelete