Friday, November 28, 2008

SUMBANGAN ARTIKEL DARI PEMBACA

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

Saya mengalu-alukan sumbangan artikel dari pembaca sekalian untuk di muatkan dalam blog kpsepanggar.

Pembaca bolehlah kirimkan artikel dan kalau boleh sertakan foto sekali ke mojowid@gmail.com.

Saya harap artikel berbentuk aduan masalah kawasan, pendapat dan buah fikiran untuk penyelesaian. InsyaAllah saya akan terbitkan untuk tatapan pengunjung blog ini.

Kerjasama pembaca sangat saya harapkan.

MJ

2 comments:

  1. A'kum,

    Pertama kali tahniah dan syukur pd Allah, saya ucapkan kpd. KP MJ, kerana berjaya mengekalkan jawatan KP Sepanggar buat penggal yg ke-2, serta barisan ajk yang baru dan lama,semoga tahun-tahun akan dtg ini membawa seribu kemenangan buat pemuda dan kejayaan lebih bermakna akan datang. Kedua tahnian juga kerana berjaya menerbitkan blog ini, sebagai jambatan paling muda dan sgt dekat utk para pemuda sepanggar, mengenali KP sepanggar, AJK dan kegiatan yang disusunatur, wacana, berita,maklumat dan yg paling penting komen dan pendapat para pemuda sepanggar, utk memastikan pemuda sepanggar sentisa aktif dan minat terhadap perjuangan pemuda umno sepanggar.

    sekian terima kasih,

    AWANG PASIH HJ. ABD KAHAR

    ReplyDelete
  2. A'kum,

    Sempena bulan al-mubarak ini. Saya mengucapkan "SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI" khasnya Ahli Jawatankuasa Pergerakan Pemuda dan amnya kepada semua kenalan. Maaf Zahir & Batin.

    Daripada Abdul Mutalib bin Salleh dan Keluarga.

    ReplyDelete